Fórum pre katolíkov
Vitajte na fóre.
Meno:
Heslo:
Ostať prihlásený

Registrovať sa
Zabudli ste heslo?
  Portál   Fórum   Zodpovední ľudia   FAQ     Registrovať sa
Aktívne témy | Aktívne ankety | Ďaľšie informácie | Reg. členovia | Prihlásení užívatelia | Zoznam avatarov | Hľadať
Zvoľte si vzhľad: 
 Všetky fóra
 Kresťania a svet
 Kresťania a spoločnosť
 Vyhrada svedomia?
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia otvárať NOVÉ témy
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia odpovedať na témy
Nasledujúca strana
 Verzia pre tlač
Autor Previous Topic: Zneužívanie chlapcov kat. kňazmi Téma Next Topic: Hrozba tretej svetovej vojny
Strana: z 2

olivero77

Stav: offline

Odoslaný - 13 január 2015 :  20:16:14  Zobraziť profil  Pridať olivero77 do zoznamu priateľov
Dobry den,
pracujem ako anesteziolog v Nemecku.Sucastou mojej prace je uspavanie ludi ako aj predoperacne vysetrenie,kedy musim ako lekar posudit ci je pacient schopny operacie alebo nie.Na nasej klinike sa vykonavaju aj interupcie.Informoval som mojho sefa,ze ako krestan s tymto zakrokom nesuhlasim,pricom mi povedal,ze mam pravo tieto zakroky nevykonavat tzn.NEUSPAVAT zenu na operacnej sale,ale pokial ide o predoperacne vysetrenie,to som POVINNY vykonat,bud sa s tym zmierim alebo si mam hladat nove miesto,nemocnicu kde sa interupcie vobec nevykonavaju...podla neho ide len o posudenie ci je zena schopna vykonu...je to diskutabilne ci sa jedna o spoluucast...chcel by som sa opytat na vas nazor a co by ste mi poradili v tejto dileme. Dakujem za kazdu reakciu a nazor.
M.T.

Krajina: Germany  ~  Počet príspevkov: 3  ~  Člen od: 11 január 2015  ~  Posledná návšteva: 15 január 2015 Upozorniť moderátora 

mak

Odoslaný - 13 január 2015 :  22:09:08  Zobraziť profil  Pridať mak do zoznamu priateľov