Fórum pre katolíkov
Vitajte na fóre.
Meno:
Heslo:
Ostať prihlásený

Registrovať sa
Zabudli ste heslo?
  Portál   Fórum   Zodpovední ľudia   FAQ     Registrovať sa
Aktívne témy | Aktívne ankety | Ďaľšie informácie | Reg. členovia | Prihlásení užívatelia | Zoznam avatarov | Hľadať
Zvoľte si vzhľad: 
 Všetky fóra
 Duchovná časť
 Duchovný život
 Splocenstva a hnutia
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia otvárať NOVÉ témy
   V tomto fóre môžu všetci užívatelia odpovedať na témy
 Verzia pre tlač
Autor Previous Topic: Príprava na manželstvo Téma Next Topic: Hmm... trochu som tu zmätok...  

laskonka3

Stav: offline

Odoslaný - 23 september 2008 :  12:13:48  Zobraziť profil  Pridať laskonka3 do zoznamu priateľov
Ahojte ludkovia. Pisem preto, lebo potrebujem zistit co najviac o roznych spolocenstvach a hnutiach. Som totiz studentkou 5. roc. na GTF PU a mojou povinnostou je napisat diplomovu pracu na temu: Katecheticke spolocenstva a modely hnuti na SlovenskuChcem vseobecne popisat o spolocenstvach pre deti, mladez, rodiny, dospelych... a kedze k tomu nie je takmer ziadna literatura, musim sa na najblizsie mesiace skamaratit s internetom. Preto Vas prosim, aby ste mi akekolvek napady, materialy, odkazy na web. stranky posielali na mail. adresu:
laskonka3@orangemail.sk. Zaujima ma spolocenstvo, kedy a kde sa stretava, v ktorych mestach a obciach, ake vekove kategorie tam chodievaju, ako casto sa stretava, co je stredom stretnutia, ako prebieha bezne stretko, kto su zodpovedni, kto sa moze stat clenom, z coho cerpaju namety, napady (literatura)... a rozne podobne informacie ohladom spolocenstiev. Viem, ze existuju oficialne webove stranky, ale ja k svojej praci potrebujem vediet este viac. Par vybranych spolocenstiev chcem opisat dopodrobna. Teda, ak mate cas a ochotu, budem velmi rada, ak mi pomozes. Pekny den! Nech Vas zehna Pan! Lenka

Krajina: Slovakia  ~  Počet príspevkov: 1  ~  Člen od: 23 september 2008  ~  Posledná návšteva: 24 september 2008 Upozorniť moderátora